.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حمایت قاطع نمایندگان ادوار از صالحی امیری
حمایت قاطع نمایندگان ادوار از صالحی امیری

سخنگوی فراکسیون اصولگرایان مجلس هشتم با اشاره به معرفی صالحی امیری بعنوان وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان به مجلس، از حمایت قاطع نمایندگان ادوار از وی خبر داد.

به گزارش شمال نیوز، ولی اسماعیلی نماینده سابق گرمی در مجلس شورای اسلامی در گفت‌ وگو با بولتن با اشاره به جلسه اخیر برخی از نمایندگان ادوار مجلس گفت: در این جلسه تعدادی از نمایندگان شاخص ادوار حضور داشتند که در خصوص برنامه های سیدرضا صالحی امیری برای اداره وزارت ورزش و جوانان بحث و بررسی شد.

وی تاکید کرد: تعهد، تخصص و مسئولیت در پست های اجرایی وزارتخانه ورزش و جوانان و تعامل خوب و سازنده وی با نمایندگان مجلس در طول ۲ ماه گذشته از نکات برجسته ای بود که نمایندگان ادوار بر آن تاکید داشتند.

سخنگوی فراکسیون اصولگرایان مجلس هشتم اضافه کرد: حمایت فدراسیونهای ورزشی و رضایت اکثر پیشکسوتان ورزش از وی نمایندگان ادوار را بر آن داشت تا برای کسب رای اعتماد وی از مجلس، حمایت خود را بعمل آورند.

اسماعیلی با اشاره به شناخت خود از صالحی امیری تصریح کرد: ایشان علاوه بر آنکه فردی کارآمد، متعهد و انقلابی است، دارای تجربیات خوبی است که می تواند منشاء تحولات فراوان در این وزارتخانه شود و ما امیدواریم نمایندگان مجلس با شناخت کافی به وی رای اعتماد دهند.
وی با اشاره به سازو کار رای اعتماد مجلس به وزرای پیشنهادی افزود: نمایندگان مجلس در رای دادن مستقل هستند اما با توجه به شناختی که از صالحی امیری از یک طرف و از طرف دیگر شناختی که از نمایندگان مجلس داریم، مطمئن هستیم که مجلس به وی رای اعتماد خواهد داد و صالحی بعنوان وزیر ورزش و جوانان دولت یازدهم شروع بکار می کند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.615 seconds.